Hoe kan ik de taal veranderen van mijn laptop?

Eerst was mijn taal wel nederlands toen heb ik hem in de factory settings gedaan. En nu staat ie in het engels hoe krijg ik hem terug naar engels?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik gebruik Windows 7 Home premium Legaal

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
24.7K

Antwoorden (2)

Ten eerste is het handig om te weten welk besturingssysteem je gebruikt.

Ik ga er op dit moment maar vanuit dat je Windows 7 gebruikt. In Windows 7 is een andere taal instellen alleen in Windows 7 Ultimate en Windows 7 Enterprise te doen.

1: Download via Windows Update het Nederlandse taalpakket, installeer, en start zonodig je laptop opnieuw op.
2: Klik op start, en ga naar configuratiescherm.
3: Ga naar klok, taal en regio en klik dan op land en taal.
4: Klik op beheer, en dan onderin op Systeemlandinstelling wijzigen.
5: Kies vervolgens Nederlands en volg de stappen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik Windows 7 home premium
eerst was die wel in het nederlands en dan moet ie zo blijven staan maar nu is die alleen in het engels... ik kan niks anders kiezen
Je hebt het apparaat terug gezet naar factory settings, en klaarblijkelijk heeft de fabrikant of importeur daar een misser gemaakt. Als ie nog onder garantie valt, kun je ermee naar je leverancier gaan, en die moet dan zorgen dat ie weer NL wordt, want zo heb je hem gekocht.